lunes, 18 de agosto de 2014

Archiconcurs

Uns quants artistes plàstics han fet d'arquitectes per unes hores i els han sortit unes cases ben bufones. Es tracta de saber qui ha fet quina. Llegint com occidentals podem completar el llistat. Començo amb el més facilet. ( i no val usar el buscador Google-Images..)






1a Malèvitx
1b Mondrian
1c
1d

2a
2b Lichtenstein
2c Rothko
2d Warhol

3a
3b Haring
3c D Judd
3d

4a Picasso
4b Miró
4c
4d

5a Tàpies
5b F Stella
5c Duchamp
5d

6a J Albers
6b
6c Dalí
6d Fontana

7a
7b Christo
7c

Ja podeu començar! Contesteu aquí mateix. La solució en un parell de dies.

De moment: Allau contesta correctament en blau i Assur en vermell. Timamót és el taronja.

18 comentarios:

  1. Respuestas
    1. és que has de buscar artistes com pintors, escultors, instal·ladors.. ànim

      Eliminar
  2. Costa de veure amb imatges tan petitones:
    1a Kandinsky
    2b Lichtenstein
    2c Rothko
    2d Warhol
    3b Haring
    4b Miró
    5c Duchamp
    6c Dalí
    6d Fontana
    7a Arp

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. No he trobat cap imatge més gran, més endavant veuràs les solucions, una a una, ampliades. De tota manera, quin bon ull, Allau!!

      Eliminar
  3. 2b Wharhol
    3b Mariscal
    5a Tàpies

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. em temo senyor Assur que els dos primers no són correctes. Bé pel Tàpies..no era tan senzill

      Eliminar
    2. OHHHHHH!!!: Els dos que tenia més clars. El que se m'acut és que si el 2b no és Warhol pot ser aquell altre americà que m'agrada tan poc com el Warhol: En Lietch... Espera que vaig a mirar com s'escriu...

      ... Ja està: Roy Lichtenstein! És?...

      I segur que el 3b no és Mariscal?... :))

      Eliminar
  4. Aquests més temptatius:

    1d Joseph Albers
    3c Sean Scully
    4a Picasso
    5b Frank Stella
    7b Christo

    ResponderEliminar
  5. Jo també anava a dir que el 4a era Picasso i és que: Allau, et recomano, si no ho has fet, que passis com he fet jo aquest matí la fotografia del bloc al mòbil i hi podràs veure les construccions molt més ampliades, i és gràcies a això que al 4a m'hi ha semblat veure els esgrafiats de Picasso del Col·legi d'arquitectes de Barcelona.

    Carme: El meu amic és de vacances i no em podrà ajudar. Llàstima perquè li hauria encantat, i jo, amb tota franquesa, sóc un autèntic ignorant de moltes coses i, d'entre elles, de les arts plàstiques avantguardistes, però et repeteixo que el concurs és una “passada”.

    ResponderEliminar
  6. Gràcies, Assur, pel consell, però no sabria com fer-ho. A mi també m'ha semblat veure els esgrafiats del Col·legi d'Arquitectes. Sospito que l'artista que ha fet aquestes "cases" ha de ser veí nostre.

    ResponderEliminar
  7. Ai!!! Que ara acabo d'adonar-me que l'Allau ja havia endevinat el 2b. Disculpeu-me, per favor.

    ResponderEliminar
  8. Nois, us posso les vostres respostes correctes al post. Falten més, ànim.
    Els esgrafiats els va fer Picasso, sí.

    ResponderEliminar
  9. Ostres, Allau!: M'has deixat "in albis"... ¿L'artista és possible que sigui veí nostre?... Em sap greu però, com diuen ara, no "ho pillo".

    ResponderEliminar
  10. Alguns ja els han dit. Provo d'afegir
    1a. Malevich
    1c. Harvey Quaytman
    1d. Klee
    2a Theo van Doesburg
    3c Donald Judd
    4c (Si valen els escultors) Chillida, encara que també podria ser-ho l'1c
    6a Josef Albers
    7a Tanguy

    Alguns em semblen molt intrercanviables, sobretot entre els pintors abstractes americans

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola! et poso en taronja les que has encertat, realment no és fàcil, gràcies!

      Eliminar
  11. Per quan he entès de que anava el joc ja m'heu trepitjat els que hauria descobert: tres o quatre. Sou uns cracks.

    ResponderEliminar
  12. A mal entendedor, todas las palabras son pocas

    ResponderEliminar